Jednym z poważnych wykroczeń w tworzeniu reklamy jest wprowadzanie klienta w błąd. Dzieje się tak wówczas, gdy na reklamie zostaną przedstawiona informacje niezgodne z rzeczywistością. Można spotkać się z takim oszustwem najczęściej w wielkich hipermarketach. W dużych halach ciężko jest opatrzyć każdy towar ceną – mimo tego powinna ona się na nim znaleźć. Podczas wizyty w wielkim sklepie często wkładamy do wózka czy koszyka rozmaite produkty. Nie jesteśmy w jednej chwili policzyć dokładnej ceny za całe zakupy, jednak mamy świadomość ile wyniesie ona mniej więcej. Jednak po odejściu od kasy na naszej twarzy pojawia się zdziwiona mina. Rachunek jest znacznie wyższy niż ten przypuszczany. Nic dziwnego. Niedokładna reklama wprowadziła nas w błąd. Rzecz przypisywana do tańszych(będąca równocześnie atrakcyjną okazją) staje się dwa razy droższa. Innym zagrożeniem wynikającym z reklam jest spowodowanie wytworzenia się w klientach nadmiernych potrzeb konsumpcyjnych. Być może ostre rozpoczęcie sprzedaży jest wskazane – po to by napędzić nasz interes.

www.legano.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here