W ostatnim czasie po wyborach prezydenckich po raz kolejny w ostatnim czasie zmieniły się władze oraz zarząd telewizji polskiej. W publicznych mediach taka sytuacja na pewno nie przysparza tej instytucji renomy i poczucia wiarygodności przede wszystkim w oczach własnych odbiorców, których ilość w ostatnim czasie znacznie się zmniejsza. Jednakże takie działania odczuwają nie tylko statystyki oglądalności, lecz także my sami użytkownicy takich mediów. Albowiem, co raz częstsze i nieprzemyślane zmiany mają wpływa na wartość giełdowych akcji telewizji publicznej oraz na finansowanie mediów. A mniej środków to przede wszystkim mniejsza ilość programów oraz mniejsza wartościowość tych, które uda się utrzymać na wizji. W ten sposób tracą wszyscy począwszy od mediów poprzez producentów programów telewizyjnych a kończą na widzach. Wygrywają jedynie politycy, którzy dzięki ustanowieniu we władzach polskich mediów swoich ludzi są w stanie kontrolować ich działanie oraz linię programową redakcji. W ten sposób niezależność mediów nie jest stu procentowa.

www.copymedia.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here