Dobry pomysł i kilka „groszy” w portfelu niekoniecznie muszą gwarantować, że nasza reklama odniesie sukces, trafi do tysięcy osób i przyciągnie nam prawdziwą armię nowych klientów, a także przekona te osoby, które już korzystały z naszych usług, aby dalej kontynuowały to w przyszłości, a także namawiały swoich znajomych. Możemy więc wyróżnić kilka podstawowych etapów reklamy. Pierwszym z nich będzie budowanie świadomości produktu bądź usługi (albo marki itp.). Ludzie – nawet przed zainteresowaniem się naszą działalnością – muszą zdawać sobie sprawę z jej istnienia. Kolejnym krokiem będzie wzbudzenie zainteresowania samym produktem bądź usługą – i tutaj możliwości jest wiele w zależności od wybranej przez nas formy reklamy oraz czasu jej propagowania, mediów, które do tego wykorzystamy i kilku jeszcze innych czynników, które są zależne od indywidualnej sytuacji reklamodawcy oraz rynku, który ma odbierać jego informacje. Na tym etapie trzeba także odpowiednio wzbudzić pożądanie potencjalnym konsumentów odnośnie naszej oferty za pomocą sposobów wizualnych (np. billboardy, reklama w telewizji), słuchowych (reklama w radiu) lub niekiedy to połączyć (na przykład za pomocą reklamy w Internecie). Etap ten ma też prowadzić do kroku ostatniego, a więc wywołania pożądanej reakcji – w tym przypadku będzie to zakup naszego towaru bądź skorzystanie z naszych usług w inny sposób – i właśnie wtedy można powiedzieć, że nasza reklama okazała się sukcesem.

www.aircold.pl

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułProgramy polityczne.
Następny artykułTransport samochodowy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here