Wydawać by się mogło, że wszystko już zostało wymyślone, opatentowane i rozkręcone, i nic nowego na rynek nie da się wprowadzić. Jeśli tak myślisz to jesteś w wielkim błędzie. Otóż rynek, szczególnie w Polsce, wciąż jest głodny nowych pomysłów, wciąż chce być karmiony nowymi małymi biznesami zakładanymi przez indywidualnych przedsiębiorców. Fakt, aby biznes okazał się trafiony potrzeba przede wszystkim dobrego pomysłu, wcale nie musi być to coś nowego, musi być dobre i musi się łatwo dać powielać. Wiadomo nie od razu będzie to marka rozpoznawalna, podbijająca rynki całego świata, nawet największe firmy zaczynały od małych przedsiębiorstw prowadzonych w garażu bądź w wynajętym lokalu. Bardzo dużo zależy również od reklamy i promocji. Dlatego też jeśli masz dobry pomysł na biznes, warto doinwestować trochę pieniędzy w dobrą agencję reklamową która rozpromuje nas, przede wszystkim na lokalnym rynku, a później pomoże nam zdobyć serca rynku międzynarodowego.